Budujemy Kuźnię #8: Witamy po przerwie! - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 07.05.2013

Budujemy Kuźnię #8: Witamy po przerwie!

Witamy po przerwie spowodowanej długim majowym weekendem! Dzięki Waszym głosom do talii dołaczyli stronnicy Boulderfist Ogre oraz Big Game Hunter. W dzisiejszym odcinku prezentujemy trzy zaklęcia podstawowe oraz zapraszamy do wyboru kolejnego stronnika.

Wszystkie dotychczas wybrane przez Was karty można zobaczyć w spejalnym wątku na forum. Dzięki uprzejmości serwisu Hearthstone Spot przedstawiamy także rozszerzoną analizę składu talii.
 
 
Ancestral Healing - 0KM - Zaklęcie: Przywróć Stronnikowi wszystkie punkty życia - Bazowy czar leczący Shamana. Darmowy koszt zagrania sprawia, że można go użyć w każdej sytuacji bez wpływu na możliwość zagrania pozostałych kart. Najlepiej się sprawdza w połączeniu ze Stronnikami o dużej liczbie punktów życia posiadających zdolność Prowokacja. 
 
Bloodlust - 5KM - Zaklęcie: Twoi Stronnicy zyskują +3 ataku w tej turze - Bardzo dobre zaklęcie ofensywne. Jak mogliście zobaczyć w pojedynku Mag kontra Szaman, nawet Totemy zyskują zdolność ataku. Im więcej posiadamy Stronników na Polu Bitwy, tym silniejsze działanie Zaklęcia.
 
Frost Shock - 1KM - Zaklęcie: Zadaj 1 obrażeń wrogiej postaci i Zamroź ją - Zamrożenie sprawia, że wroga jednostka / bohater nie może wykonać akcji w kolejnej turze. Czar dobry do kontroli Pola Bitwy oraz powstrzymywania silniejszych stronników przeciwnika.
 
Jakie zaklęcie uważacie za najlepsze do Waszej talii? Głosujcie w Sondzie #14!
 
 
Ironbeak Owl - 2KM 2/1 - Okrzyk Bojowy: Wycisz wybranego Stronnika - Wyciszenie sprawie, że tekst znajdujący się na karcie staje się nieaktywny, jak również Stronnik traci wszystkie uzyskane bonusy do statystyk. Karta potrafi zniwelować umiejętność Prowokacja, jak również umiejętności wrogich Stronników pozwalających na dobieranie kart i tym podobne.
 
Spellbreaker - 4KM 4/3 - Okrzyk Bojowy: Wycisz wybranego Stronnika - Karta analogiczna do Ironbeak Owl. Wyższe statystyki oraz wyższy koszt zagrania sprawiają, że lepiej sprawdza się w środkowej fazie gry.
 
Mogu'shan Warden - 4KM 1/7 - Prowokacja - Umiejętność Prowokacja sprawia, że przeciwnik musi najpierw pokonać tę kartę zanim zaatakuje innych naszych Stronników. 7 punktów życia zazwyczaj pozwala na przeżycie więcej niż jednego ataku. Karta typowo defensywna. 
 
Tylko jedna z powyższy kart trafi do Waszej talii. Zapraszamy do głosowania! Sonda #15
 
 
Zapraszamy do dyskusji związanych z Budowaniem Kuźni w specjalnym wątku na forum.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości