Budujemy Kuźnię #9: Trzy karty na weekend. - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 09.05.2013

Budujemy Kuźnię #9: Trzy karty na weekend.

W naszym cyklu przybliżamy tryb The Forge. W ostatnim głosowaniu do talii dołączyły karty Bloodlust oraz Spellbreaker. Dzisiaj dokonacie wyboru po jednej karcie Podstawowej, Zwykłej oraz Rzadkiej. Zapraszamy do zapoznania się z propozycjami!

Tym razem macie więcej czasu na zastanowienie. Kolejny odcinek Budujemy Kuźnię zostanie udostępniony we Wtorek, 14 Maja. Przypominam o dzisiejszych pojedynkach z serii Fireside Duels. Zapraszamy o 19:00 na transmisję na żywo na Twitch.tv!
 
 
 
Wolfrider - 3KM 3/1 - Szarża - Dzięki umiejętności Szarża Stronnik może zaatakować w turze wystawienia. Zważając na jego punkty życia należy brać pod uwagę, że drugiego ataku nie będzie. Stały odpowiednik Zaklęcia zadającego 3 obrażenia.
 
Hex - 3KM - Zaklęcie: Zamień Stronnika w Żabę 0/1 z umiejętnością Prowokacja - Czar zamieniający dowolnego Stronnika przeciwnika w niewinną Żabę. Prowokacja sprawia, że trzeba się nią zająć w pierwszej kolejności, ale brak kontrataku pozwala użyć do tego dowolnej karty.
 
Murloc Tidehunter - 2KM 2/1 - Okrzyk Bojowy: Przywołaj Murloca Zwiadowcę 1/1 - Podtyp: Murloc - Dwóch słabych Stronników w cenie jednej karty. Pozwala to zdobyć kontrolę nad początkową fazą gry.
 
Talia zaczyna nabierać kształtów. Która karta będzie do niej najlepiej pasować? Głosujcie w Sondzie #16!
 
 
          
 
Mad Bomber - 2KM 3/2 - Okrzyk Bojowy: Zadaj 3 punkty obrażeń rozdzielone losowo pomiędzy wszystkie pozostałe postacie. - Zdolność tego Stronnika może obrócić się także przeciwko Graczowi. Wszystkie postacie obejmują także sojuszniczych Stronników i Bohatera. Karta posiada podwyższony atak jak na koszt zagrania. W odpowiedniej chwili może być bardzo skuteczna.
 
Cult Master - 4KM 3/4 - Umiejętność: Gdy jeden z twoich pozostałych Stronników ginie, dobierz kartę - Stronnik pozwala nam dobierać karty dopóki sam nie staje się celem zabójczych ataków przeciwnika. Dobrze, jeżeli mamy na Polu Bitwy jednostki z umiejętnością Prowokacja albo wiemy, że zginą w tej turze od kontrataku.
 
Loot Hoarder - 2KM 2/1 - Agonia: Dobierz kartę - Dobór karty z opóźnienym zapłonem. Stronnik dosyć przeciętny, ale jedna karta więcej na ręcę potrafi zdziałać cuda w odpowiedniej chwili.
 
Tylko jedna z powyższych kart trafi do Waszej talii. Zapraszamy do głosowania! Sonda #17
 
 
 
Mana Wraith - 2KM 2/2 - Umiejętność: Wszyscy Stronnicy kosztują (1) więcej. - Karta najlepiej sprawdza się w talii posiadającej dużą liczbę zaklęć albo w sytuacji, gdy posiadamu wielu Stronników na Polu Bitwy. Pozwala zaburzyć tempo rozgrywania kart przeciwnikowi.
 
Sunfury Protector - 2KM 2/3 - Okrzyk Bojowy: Twoi pozostali Stronnicy zyskują zdolność Prowokacja - Bardzo dobra karta, jeżeli zagra się ją w odpowiednim momencie. Należy pamiętać, że Okrzyk Bojowy działa wyłącznie na Stronników już obecnych na Polu Bitwy w chwili zagrania karty. Niemniej jednak, karta potrafi na dłużej uchronić naszego Bohatera przed atakami przeciwnika.
 
Imp Master - 3KM 1/6 - Umiejętność: Na koniec swojej tury, zadaj 1 obrażeń temu Stronnikowi i przywołaj Impa 1/1 - Pierwszy Imp pojawi się na Polu Bitwy już na koniec tury zagrania karty. Jeżeli przeciwnik nie poradzi sobie z tą kartą, może mieć naprzeciw siebie nawet 6 Impów. Dobrze współgra z Zaklęciem Bloodlust.
 
Bardzo ciekawe karty, z których możecie wybrać. Głosujcie już teraz! Sonda #18
 
 
Wszystkie dotychczas wybrane przez Was karty można zobaczyć w specjalnym wątku na forum. Dzięki uprzejmości serwisu Hearthstone Spot przedstawiamy także rozszerzoną analizę składu talii.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości