Budujemy Kuźnię #11: Epickie starcie Gigantów! - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 17.05.2013

Budujemy Kuźnię #11: Epickie starcie Gigantów!

Przed Wami pozostały tylko trzy odcinki związane z wyborem kart. Po dołączeniu kart Flametongue Totem, Stormwind Champion oraz Stormforged Axe, w Talii znajduje się ich już 21. W zestawie propozycji znajdują się po trzy karty Podstawowe, Zwykłe i Epickie. Czy Blood Knight wytrzyma starcie z Gigantami? 

 
 
 
Acidic Swamp Ooze - 2KM 3/2 - Okrzyk Bojowy: Zniszcz broń swojego przeciwnika - Stronnik nie dość, że ma podwyższoną siłę ataku, to jeszcze jego Okrzyk Bojowy pozwala pozbawić broni przeciwnika. Bardzo dobra karta, jeżeli zagra się ją w odpowiednim momencie.
 
Nightblade - 5KM 4/4 - Okrzyk Bojowy: Zadaj 3 punkty obrażeń wrogiemu Bohaterowi - Również dość mocny Stronnik. Obrażeń zadanych przeciwnikowi nigdy za mało, a statystyki 4/4 pozwalają mu zamieszać we wrogich szeregach.
 
Archmage - 6KM 4/8 - Moc Zaklęć +1 - Zwiększona liczba punktów życia pozwala mu przetrwać słabsze ataki przeciwnika. Bonus do mocy zaklęć najlepiej sprawia się z czarami atakującymi wielu przeciwników.
 
Która z powyższych kart podstawowych dołączy do Waszej talii? Zapraszamy do głosowania! Sonda #22
 
 
 
Forked Lighting - 2KM - Zaklęcie: Zadaj 2 punkty obrażeń dwóm losowym wrogim Stronnikom. Przeciążenie (1) - 4 punkty obrażeń za 2 Kryształy Many. Dosyć sporo, chociaż nie możemy wybrać dokładnie celu ataku, a w następnej turze możemy wykorzystać jeden Kryształ mniej.
 
Bloodsail Raider - 2KM 2/3 - Okrzyk Bojowy: zyskaj Atak równy Atakowi broni Twojego Bohatera - Podtyp: Pirat - Dobry Stronnik w początkowej fazie gry, którego wartość wzrasta, jeżeli podczas jego zagrania Bohater ma broń na swoim wyposażeniu. 
 
Windfury Harpy - 6KM 4/5 - Furia Wichru - Dzięki umiejętności podwójnego ataku na turę Stronnik ten może zadać aż 8 obrażeń. Jeżeli celem ataku nie będzie wrogi Bohater, należy wziąć pod uwagę obrażenia z kontrataku.
 
Tylko jedna z powyższych kart trafi do Waszej talii. Głosujcie! Sonda #23
 
 
 
Molten Giant - 20KM 10/10 - Umiejętność: Kosztuje (1) mniej za każdy punkt obrażeń otrzymany przez Twojego Bohatera - Potężna karta, którą jednak jest się w stanie zagrać dopiero, gdy Bohater otrzyma odpowiednią ilość obrażeń. W pewnym momencie może zostać zagrany nawet za darmo.
 
Blood Knight - 3KM 3/3 - Okrzyk Bojowy: Wszyscy Stronnicy tracą umiejętność Boska Tarcza. Zyskaj +3/+3 za każdą straconą tarczę. - Karta najlepiej sprawdza się w talii Paladyna, bądź przeciwko Paladynom. Niemniej jednak, nawet bez bonusu za odebrane tarcze, karta ma statystyki odpowiednie do kosztu zagrania
 
Sea Giant - 12KM 10/10 - Umiejętność: Kosztuje (1) mniej za każdego Stronnika znajdującego się na Polu Bitwy - Kolejny potężny gigant. Tym razem, aby go zagrać, na Polu Bitwy musi znajdować się co najmniej dwóch innych Stronników (wliczając Stronników przeciwnika). Bardzo dobra karta, aczkolwiek podobnie jak Molten Giant podatna na efekty usuwające mocnych Stronników z planszy.
 
Kto wyjdzie zwycięsko z tego Epickiego starcia? Głosujcie już teraz! Sonda #24
 
 
Wszystkie dotychczas wybrane przez Was karty można zobaczyć w specjalnym wątku na forum. Dzięki uprzejmości serwisu Hearthstone Spot przedstawiamy także rozszerzoną analizę składu talii. Ilustracje zawarte w tekscie pochodzą z serwisu Arcane Dust.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości