Budujemy Kuźnię #13: Legen...wait-for-it...dary edition! - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 28.05.2013

Budujemy Kuźnię #13: Legen...wait-for-it...dary edition!

Mamy przyjemność przedstawić Wam ostatnie propozycje kart w cyklu Budujemy Kuźnię. Dziękujemy wszystkim za wspólne pięć tygodni zabawy, w ciągu których powstała naprawdę wspaniała talia. W ostatnim odcinku do talii dołączyły karty Murloc Tidehunter, Elven Archer oraz Spellbreaker. Wiemy, że właśnie na to czekaliście najbardziej. Nie przedłużając - zapraszamy do zapoznania się z Legendami!

 

 

Bloodlust - 5KM - Zaklęcie: Twoi Stronnicy zyskują +3 ataku w tej turze - Bardzo dobre zaklęcie ofensywne. Jak mogliście zobaczyć w pojedynku Mag kontra Szaman, nawet Totemy zyskują zdolność ataku. Im więcej posiadamy Stronników na Polu Bitwy, tym silniejsze działanie Zaklęcia.
 
Frost Shock - 1KM - Zaklęcie: Zadaj 1 obrażeń wrogiej postaci i Zamroź ją - Zamrożenie sprawia, że wroga jednostka / bohater nie może wykonać akcji w kolejnej turze. Czar dobry do kontroli Pola Bitwy oraz powstrzymywania silniejszych stronników przeciwnika.
 
Totemic Might - 0KM - Zaklęcie: Twoje Totemy zyskują +2 Punkty Życia - Zaklęcie wsparcia. Zerowy koszt sprawia, że możemy zagrać kartę w każdej sytuacji. Dobrze komponuje się ze specjalną zdolnością Thralla. Praktycznie podwaja punkty życia aktywnych Totemów.
 
Które z powyższych Zaklęć dołączy do Waszej talii? Zapraszamy do głosowania w Sondzie #28!
 
 

Earth Shock - 1KM - Zaklęcie: Zadaj 1 obrażeń Stronnikowi i Wycisz go - Wyciszenie sprawia, że dany Stronnik traci wszystkie bonusy oraz zdolności wynikające z tekstu znajdującego się na jego karcie. Mocna kontra na niektóre karty.
 
Lighting Bolt - 1KM - Zaklęcie: Zadaj 3 obrażenia. Przeciążenie (1) - 3 punkty obrażeń za jeden Kryształ Many. Przeciążenie sprawia, że w kolejnej turze możemy wykorzystać jeden kryształ mniej. Dobry czar do wykańczania przeciwników.
 
Unbound Elemental - 3KM 2/4 - Umiejętność: Gdy tylko zagrywasz kartę powodującą Przeciążenie, zyskuje +1/+1 - Karta idealnie pasująca do stylu gry Szamana. Wzmocnienie potrafi wynagrodzić niedostępność Kryształów Many w kolejnej turze.  
 
Która karta będzie najlepiej pasować do talii Thralla? Czekamy na Wasze głosy! Sonda #29
 
 

Al'Akir the Windlord - 8KM 3/5 - Furia Wichru, Szarża, Boska Tarcza, Prowokacja - Legendarna karta dostępna tylko dla Szamana. Liczba specjalnych zdolności przyprawia o zawrót głowy. Zmniejszona wartość ataku jest niwelowana przez podwójny atak. Przed pierwszy źródłem obrażeń chroni go Boska Tarcza. Szarża pozwala zaatakować już w turze wystawienie, a Prowokacja osłania nasze pozostałe karty.
 
Deathwing - 10KM 12/12 - Okrzyk Bojowy: Zniszcz wszystkich pozostałych Stronników oraz odrzuć swoją rękę. - Podtyp: Smok - Jedna z najpotężniejszych kart w grze. Czyści pole bitwy w momencie wystawienia i praktycznie każdego Stronnika może pokonać jednym atakiem. Niestety, aby przywołać Niszczyciela należy poświęcić wszystkie karty na ręce.
 
Ragnaros the Firelord - 8KM 8/8 - Umiejętność: Nie może atakować. Na koniec Twojej tury zadaje 8 obrażeń losowemu przeciwnikowi - Także jedna z najlepszych kart w grze. Wprawdzie nie może atakować konkretnych celów, ale jego umiejętność sprawia, że zadaje obrażenie już w turze zagrania karty oraz nie otrzymuje obrażeń wskutek kontrataku. Potrafi namieszać w szeregach wroga.
 
Prawdziwe starcie Legend! Ale tylko jedna z powyższych kart dołączy do Waszej talii. Zapraszamy do głosowania! Sonda #30


PS: Na Wasze głosy czekamy do 02 Czerwca 2013.

Wszystkie dotychczas wybrane przez Was karty można zobaczyć w specjalnym wątku na forum. Dzięki uprzejmości serwisu Hearthstone Spot przedstawiamy także rozszerzoną analizę składu talii. Ilustracje zawarte w tekscie pochodzą z serwisu Arcane Dust.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości