Tonight is the Night! Patch i reset kont Hearthstone - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 02.10.2013

Tonight is the Night! Patch i reset kont Hearthstone

Podczas przerwy technicznej w nocy ze środy na czwartek (3:00 - 7:00) zostanie wprowadzona aktualizacja zawierające długo oczekiwane zmiany w Hearthstone: Heroes of Warcraft. Wraz z patchem wszystkie postępy w grze dotychczasowych uczestników beta-testów zostaną usunięte. Przy okazji serwery zostaną zamienione na lepsze, w związku z czym liczymy na kolejne, tym razem zdecydowanie większe, fale zaproszeń do bety!

 

 

 
Wuluxar
Community Manager
Wkrótce nastąpi przerwa techniczna w zamkniętych beta-testach Hearthstone. Prace administracyjne trwać będą w dniu dzisiejszym, czyli 2 października, w godzinach 17:00 - 3:00 dla regionu amerykańskiego oraz w dniu jutrzejszym, czyli 3 października, w godzinach 3:00 - 7:00. Podczas przerwy technicznej wprowadzona zostanie aktualizacja zamkniętej bety, o której niedawno informowaliśmy. Ponadto, wszystkie dane zapisane na kontach graczy w Hearthstone - włącznie z kolekcjami kart - zostaną usunięte w związku z wyzerowaniem kont. Więcej informacji o aktualizacji zamkniętej bety znaleźć można w tym wpisie na blogu. Szczegóły dotyczące wyzerowania kont dostępne są tutaj.

Źródło: Battle.net 

Komentarz (10)

  • Bardzo się ciesze mogą go zrobić nawet za minute ^^
    ~Matix275
    2013/10/02 11:26
  • Czekam na pełną listę zmian, bo miała się taka pojawić przy wprowadzeniu się patcha
    ~djjaco89
    2013/10/02 13:03
  • Patch notes przeważnie pojawiają się po ruszeniu serwerów US, czasami jeszcze w trakcie prac konserwacyjnych.
    ~Insent
    2013/10/02 13:18
  • a ja wciąż nie mam klucza ;/
    ~Gorki
    2013/10/02 13:19
  • yeeeeey !
    ~VeR
    2013/10/02 15:53
  • ~Insent
    2013/10/02 20:07
  • Myślałem, że ten patch miał na celu między innymi "zbuffować" klasę Priesta, tymczasem przez usunięcie Greater Heal'a Priest został (według mnie)"znerfiony".
    ~Zetalot
    2013/10/02 20:28
  • Oj. Zmiany. Zmiany. Zmiany.

    Wielka szkoda karty Sunfury Protector. Odtąd nie będzie on już miała statusu 'must have' w mojej talii. Przy maksymalnie dwóch tauntach w grę wchodzi wyłącznie opcja defensywna użycia tej karty. Zwykle używałem jej do zrobienia od 3 do 5 tauntów dzięki czemu można było zblokować board i przygotować się do 'finish him'.

    Kolejna kwestia - nerfy.

    Tak naprawdę dotknęły wyłącznie rogala i o dziwo druida.

    Savagery - wielka szkoda, bo doskonale ta karta spełniała swoją funkcję, teraz to będzie crap, gdyż atak na miniona za 3h kosztujący 4 many to jakieś nieporozumienie

    Claw + Hero Power + Savagery = można było wyczyścić board z minionów przeciwnika

    Starfall - jestem w stanie zrozumieć zmianę, zdarzało się myszkować dwie takie karty na dobicie przeciwnika w twarz

    Cenarius - większej różnicy mi to nie robi, bo i tak to była za droga karta aby stanowiła podstawę talii, a teraz będzie praktycznie bezwartościowa nawet mimo posiadania Innervate i Wild Growth
    ~midzi
    2013/10/02 20:59
  • No wreszcie będą polskie ogonki :)
    ~blade18
    2013/10/02 21:03
  • Ancient od Lore - karta i tak na tyle sytuacyjna, że te 3 hp różnicy nikomu nie zrobią. Na szczęście Healing Touch został bez nerfa (choć i tak to jedna ze słabszych kart do leczenia, ale nie kosztuje 7 many za statystyki 5/5)

    Wrath - najbardziej szkoda mi tej karty, świetnie spełniała swoją rolę w momencie, gdy mocno skróciliśmy się z kart, a przeciwnikowi została mało życia, teraz będzie pełnić raczej funkcję dobijania tanich minionów przeciwnika w early game
    ~midzi
    2013/10/02 21:03

Pozostałe nowości