Nadchodzące zmiany w Hearthstone - Nowości - Hearthstone

Nowości

Data publikacji : 09.12.2013

Nadchodzące zmiany w Hearthstone

W dniu dzisiejszym na oficjalnym forum Zhydaris umieścił wpis przedstawiający zmiany wprowadzane przez najbliższy patch do Hearthstone: Heroes of Warcraft. Poprawek doczeka się kilka obecnie zbyt silnych kart, w tym Kontrola Umysłu u Kapłana. Ograniczona zostanie także ilość złota jaką można zdobyć w ciągu dnia za pojedynki w Trybie Rankingowym.

 

Zhydaris  Community Manager

Zamknięta beta trwa już pewien czas i rozgrywanych jest coraz więcej gier w Hearthstone. Dlatego dokładnie obserwujemy balans kart. Chcemy mieć także pewność, że karty zdobywane w Hearthstone dobrze spisują się w różnych trybach gry.

W zbliżającej się aktualizacji ilość złota możliwa do zdobycia w ciągu jednego dnia w trybie pojedynku została ustalona na poziomie 100 sztuk. Limit ten nie ma wpływu na ilość złota zdobywaną za wykonywanie zadań, na Arenie lub poprzez odblokowywanie osiągnięć. Kiedy limit zostanie osiągnięty, wyświetli się odpowiednie powiadomienie. Ograniczenie to zostało wprowadzone, aby przeciwdziałać pewnym metodom zdobywania złota, które nie są zgodne z Warunkami Użytkowania naszej gry. Utrzymanie zasad i ducha fair play jest dla nas ogromnie ważne, dlatego zamierzamy nadal bacznie przyglądać się sposobom zdobywania złota przez graczy, aby zapewnić wszystkim równe szanse i możliwość czerpania niezmąconej radości z rozgrywki.

Jeśli chodzi o balans rozgrywki, istnieje kilka kart, które naszym zdaniem wymagają pewnych poprawek. Wprowadzimy te zmiany w następnej aktualizacji. Wolelibyśmy, aby zmiany wprowadzane w kartach na przestrzeni czasu dotyczyły jak najmniejszej ich liczby, ale uznaliśmy, że sześć kart wymaga konkretnych działań. Są to: Kapłanka Straceńczego Słońca, Płomienny chochlik oraz Dowódca Argentu. Karty te zostaną zmodyfikowane, podobnie jak trzy inne, zapowiedziane podczas BlizzConu: Kontrola umysłu, Wygłodniały sęp oraz Spuścić psy 

„Kapłanka Straceńczego Słońca” ma teraz statystyki 3/2 (poprzednio 3/3) 
„Dowódca Argentu” ma teraz statystyki 4/2 (poprzednio 4/3) 

Karty te są naprawdę dobre, jak na ich koszt, a obecnie wydają się trochę za mocne, w porównaniu do kart podobnego typu i kosztu. Gracze zbyt często umieszczają je w taliach w porównaniu do innych kart kosztujących tyle samo many. Chcemy zwiększyć zróżnicowanie kart zagrywanych przy 3 i 6 punktach many. 

Okrzyk bojowy karty „Płomienny chochlik” zadaje teraz 3 punkty obrażeń (poprzednio 2)
Czarnoksiężnicy są bardzo mocni na początku rozgrywki, a ta zmiana w statystykach płomiennego chochlika może temu w pewnym stopniu zaradzić. Istnieją inne karty, które pomagają czarnoksiężnikowi utrzymać wczesną przewagę na planszy i wraz z upływem czasu będziemy się im bacznie przyglądać.

Koszt „Kontroli umysłu” wzrósł z 8 do 10 punktów many.
Karta „Kontrola umysłu” ma bardzo pasujący przypis... może nawet za bardzo. Podniesienie kosztu many pozwoli graczom uzyskać parę tur więcej na grę swoimi najpotężniejszymi stronnikami. 

„Wygłodniały sęp” ma teraz statystyki 2/1 (poprzednio 2/2)
Na niektórych poziomach gry łowcy zbyt łatwo radzili sobie w starciach z druidami, magami i łotrami. Wprowadzona zmiana pomoże wyrównać szanse w tych zestawieniach. 

Karta „Spuścić psy!” została zmieniona i ma obecnie następujące właściwości: „(4) Za każdego wrogiego stronnika, przyzwij ogara 1/1 z Szarżą.” 
Poprzednia wersja tej karty była w stanie zmieść przeciwnika łowcy w jednej rundzie, nawet w przypadku, gdy na stole nie było stronników. Nowa wersja zapewni graczom nowe, ciekawe możliwości kombinacji kart i zwiększy potencjał ataków obszarowych łowcy. 

Mamy nadzieję, że te zmiany zwiększą zróżnicowanie i kreatywność w dobieraniu kart do tworzonych talii, a także zapewnią wszystkim więcej frajdy z gry.

Źródło: Battle.net

Komentarz (4)

  • Generalnie duzo sie nie zmienia. Delikatne oslabienie kleryka, commandera i impa nie sprawi ze wypadna z talii. Mind Control wazna zmiana no i smierc OTK huntera, bo unleash stal nie niegrywalny.
    ~Gnimsh
    2013/12/09 22:43
  • Cieszy mnie zmiana kleryka ze względu na zwiększona podatność na AoE, jednak reszta zmian wydaje się mało znacząca,szczególnie zmiana impa nie zmienia właściwie dla agro warlocka niczego. Zaś martwi mnie szybkie zabicie otk huntera który był dla mnie ciekawym zjawiskiem w hearthstonie.
    ~Kalenz
    2013/12/10 14:20
  • ". Utrzymanie zasad i ducha fair play jest dla nas ogromnie ważne, dlatego zamierzamy nadal bacznie przyglądać się sposobom zdobywania złota przez graczy, aby zapewnić wszystkim równe szanse i możliwość czerpania niezmąconej radości z rozgrywki." Rozumiem, że jak jakiś dzieciak z bogatej rodziny wpłaci na ich konto 1000$, kupując przy tym xx pakietów to dalej wszyscy będą mieli równe szanse, a ja dalej będę mógł czerpać niezmąconą radość z rozgrywki, zostając zmiażdżony przez jego kupiony deck? Dla Blizza ludzie, którzy zapracowali na coś w ich grze = no lify, które niszczą balans. Ludzie którzy zasilili ich portfele, kupując setki pakietów = "nie mamy z tym problemu"...
    ~d3zz
    2013/12/11 19:13
  • Cóż, faktem jest że posiadanie paru droższych kart jest potrzebne do większości popularnych decków, jednak nie są one konieczne , cześć kart ma tanie zamienniki. Jeśli dobrze gra się na arenie to można szybko się wzbogacić oraz zdecydowanie hearthstone NIE jest gra p2w więc ta złość jest zbędna.

    BTW limit 100 golda oznacza min. 30 gier i szczerze wątpię by był wstanie komukolwiek przeszkadzać.
    ~Kalenz
    2013/12/11 23:08

Pozostałe nowości